[Nederlands] 

Flexibiliteit, work-life balance en faciliteren ontwikkeling & groei organisatie

De digitale innovatie is een feit en samen met het flexibel uitvoeren van de dagelijkse werkzaamheden is dit één van de grotere uitdagingen geworden van veel bedrijven. Om een snellere organisatie ontwikkeling en groei te realiseren en de werknemer’s work-life balans te ondersteunen is het nodig om flexibel te organiseren, slimmer te werken en op zoek te gaan naar goede flexibele samenwerkingen. Lees verder hoe ik hierbij kan helpen.


OVER NOW WE’RE TALKING

Terugkijkend op de verdeling werk/sociaal en de realisatie van het toenemend aantal uitdagingen per 24 uur, is het NU tijd voor een herverdeling en een eerste stap te zetten in de bouw van het werk om je sociale leven heen.

Organisatie

Het leven in een andere en meer ontspannen cultuur, het vinden van een flexibele werkomgeving die met mij mee kan reizen, het verlangen naar werken met plezier, het investeren in persoonlijke groei en een ‘work2livelife’-mentaliteit, heeft geleid tot het ontstaan van NOW WE’RE TALKING, een virtueel travel & event support organisatie.

Missie

NOW WE’RE TALKING zet zich in voor een verbetering en een interessanter work-life balance door haar travel & event expertise virtueel & flexibel op de achtergrond te integreren in een vast team van medewerkers.

Haar doel is om in piektijden of ten tijde van een tekort enerzijds de gewenste kwaliteit & service richting de in- en externe klant te handhaven c.q. te verbeteren en anderzijds het welzijn van de werknemer te waarborgen zodat een bedrijf en de werknemer kan blijven ontwikkelen en groeien.

Kernwaarden

Vertrouwen, puur, ondernemend, verzorgend

Wie ben ik

Gerdien Voorneveld, een reiziger in hart en nieren, reisde in 1997 per landrover door Afrika zonder enige vorm van digitale communicatie. Na mijn werkervaringen als event manager, team lead van een support afdeling en privé-uitdagingen als moeder en ‘expat-vrouw’, sta ik nog steeds met twee benen stevig op de grond. Ik hou van het ontdekken van nieuwe gebieden, het verzorgen en ontzorgen van mensen en sport graag. Samen met mijn 20+ jaar ervaring vervolg ik mijn avontuur als virtueel professional op het gebied van travel & events.


VIRTUEEL KANTOOR

Maak een verschil en zet de eerste stap in het bouwen van virtuele flexibiliteit rondom je team.

Het team heeft meer dan voldoende werk. Salesleads worden niet opgevolgd, productiviteit kan beter, organisatie & team ontwikkeling alsmede digitalisatie zijn minimaal of worden naar achteren geschoven. Alleen al de gedachte aan piekmomenten, zieke werknemers en tijdsinvestering aan teamontwikkeling & innovatie baart je zorgen.

Wat zou je ervoor over hebben om dit gevoel en de all-hands-on-mentaliteit kwijt te raken? Een meer relaxte werknemer en focus op hetgeen dat nodig is om weer te kunnen ontwikkelen en groeien? NOW WE’RE TALKING zorgt voor uw dagelijkse reis- en/of event taken vanuit een virtueel kantoor, hetgeen jou en je team de handen en het hoofd vrij geeft om te doen wat echt nodig is; de ontwikkeling en groei van het bedrijf en de werknemer.


PAKKETTEN

NOW WE’RE TALKING biedt vijf flexibele pakketten met verschillende uren & prijzen en flexibel op- en afschalen tussen de pakketten.

  1. FIRST STEP | basis support lopende projecten | 10-12 uur p/m | ca 3 uur p/week

  2. LET IT GO | basis support lopende en nieuw op te starten projecten | 17-21 uur p/m | ca 5 uur p/week

  3. GIVE CONTROL | meer dan basis support, verbetering werkprocessen, sparring partner | 25-29 uur p/m | ca 7 uur p/week

  4. GO FOR COMFORT | Overall support, implementatie werkprocessen & communicatie | 32-37 uur p/m | ca 9 uur p/week

  5. NOW WE’RE TALKING | Alles wat je nodig hebt op ondersteunend travel & event gebied | 41-46 uur p/m | ca 11 uur p/week

    * De inhoud van de pakketten is flexibel en wordt gedefinieerd en vastgelegd in een contract.

Garantie van achtergrond support, een zelfstandige kracht, op- en afschalen naar behoefte, flexibele opzegtermijn, regelmatig online overleg en beschikbare uur overzichten. Geïnteresseerd en wilt u meer weten?


FAQ

Algemeen

Wat biedt NOW WE’RE TALKING (= Virtual Professional (VP)?
De VP biedt flexibele achtergrond ondersteuning op reis & evenement gebied waardoor een afdeling/team ruimte, rust en focus krijgt en zij energieker kunnen werken aan verdere groei en ontwikkeling van zowel zichzelf als het bedrijf.

 Flexibel betekent? Mogelijkheid om tussen de pakketten op- en af te schalen naar behoefte, proefperiode en maandelijks opzegbaar. Minimaal risico voor een bedrijf.
 

Wat is het verschil tussen de diensten van NOW WE’RE TALKING en bijvoorbeeld een freelancer c.q. interim?
Het verschil is de flexibiliteit d.m.v. maandelijks op- en afschalen van uren, de proefperiode en de mogelijkheid om tussentijds het contract op te zeggen. Daarnaast werkt een VP op afstand en kan een continue stabiele basis vormen al v.a. een aantal uur per week.
 

Waarom flexibel op- en afschalen en geen project?
Zie antwoord vraag 2. Bij projecten heb je geen proefperiode, tussentijds geen mogelijkheid om op te zeggen en kun je niet op- en afschalen. Daarnaast heb je bij een project vaste kosten per maand. De VP kan flexibel worden ingezet passend bij de behoeften van de klant van dat moment.
 

Indien ik NOW WE’RE TALKING inschakel, wat zijn de voordelen voor mijn bedrijf?
Het inzetten van een VP op de achtergrond biedt flexibele professionele continuïteit  van de (operationele) werkzaamheden en zal jouw team tijd besparen waardoor zij zich meer kunnen focussen op de ontwikkeling van zowel het bedrijf als zichzelf.  Hierdoor ontstaat een professionelere aanpak & uitstraling richting de klant en een meer tevreden werknemer. De maandelijkse overheadkosten gaan omlaag doordat je geen vaste of tijdelijke krachten inhuurt maar een flexibel pakket en je betaalt geen reiskosten aangezien de VP virtueel werkt. Als bedrijf heb je minimaal risico met deze flexibele oplossing.
 

Hoe kan ik je controleren? Hoe weet ik wat je doet?
Voorafgaand aan het tekenen van het contract maakt de VP in overleg met het bedrijf duidelijke werkafspraken en worden verwachtingen duidelijk gemaakt.  Er zal eens per week bijvoorbeeld via Skype/telefoon overleg zijn en indien mogelijk 1x per kwartaal een live afspraak.  Ook houdt de VP een urenoverzicht bij, welke altijd beschikbaar is.

 

Pakketten

Is het mogelijk om meer dan 11 uur per week af te nemen?
Dit is zeker bespreekbaar. De VP confirmeert zich aan de Belasting wet- en regelgeving wat inhoudt dat zij tenminste drie verschillende klanten moet kunnen bedienen. Daarnaast dient het te passen binnen de planning van die bepaalde periode. Belangrijk is dan ook om dit vroegtijdig aan te geven.

Wat als ik wil opschalen en de VP zit vol?
Vroegtijdig aangeven en plannen helpt. Zodra er ruimte is of komt kan dit verder besproken worden.
 

Wat als ik in een bepaalde week 5 uur extra wil afnemen, kan dat?
Indien dit eenmalig is en de VP’s planning het toelaat, is dit mogelijk. Dit wordt gezien als extra uren boven op het overeengekomen contract, wordt doorbelast tegen het losse uurtarief en wordt verrekend bij de eerstvolgende maand. Als het structureel is, wordt geadviseerd om op te schalen naar een hoger pakket, waarmee de uur prijs omlaag gaat. 
 

Hoe vaak kan ik op- en afschakelen?
Dit kan per maand, mits voor het einde van de voorafgaande maand aangegeven en bij opschalen in overleg met VP i.v.m. planning.
 

Kan ik Pakket 1: First Step (basic ondersteuning) ook voor 48 uur afnemen?
Ja, indien je alleen behoefte hebt aan basis ondersteuning  is dat mogelijk en ook voor de voordeliger uur prijs van pakket 5 (now we’re talking).
 

Gaat de uur prijs verder omlaag indien ik meer dan 48 uur afneem?
Om de omzetdoelstellingen te kunnen realiseren is het voor de VP belangrijk om vast te houden aan hetzelfde uurtarief. Het antwoord is dan ook ‘nee’.
 

Wat gebeurt er als je tussen de grenzen van de pakketten zit?
Indien dit structureel voorkomt, zal de VP dit bespreken met het bedrijf. Voorstel kan zijn om op- of af te schalen naar een ander pakket. Indien het niet structureel is, worden eventuele overuren, vooraf doorgegeven aan de OG, doorbelast tegen los uurtarief.
 

De pakketprijzen zijn wel duur.
De uur prijzen zijn conform de marktsector in Nederland.  Met de flexibiliteit om op en af te schalen op basis van de behoeften heeft het bedrijf geen risico en draagt de VP alle risico. In productiviteit per betaald uur is de VP hiermee waarschijnlijk goedkoper. Overhead kosten zijn voor rekening van de VP.

 

Contract

Wat is de contractduur?
Het contract heeft een duur van 1 jaar met een proefperiode van 3 maanden. Opzegging van het contract binnen de proefperiode kan schriftelijk op elk moment. De opzegtermijn van het contract  buiten de proefperiode is 1 maand en dient voor het einde van de maand schriftelijk te worden doorgegeven. Na 1 jaar, zonder schriftelijke opzegging, wordt het contract stilzwijgend verlengd.
 

In het contract staat dat de VP zich mag laten vervangen of gebruik kan maken van diensten van derden. Ik wil dat alleen jij voor me werkt, kan dat?
Hier kunnen afspraken over gemaakt worden. De VP zal wel duidelijk aangeven wanneer zij voor bepaalde taken inhoudelijk of uitvoerend niet de expertise in huis heeft en gezamenlijk bekijken of hier een oplossing voor handen is.
 

Is de VP bereid om een confidentiality document te tekenen?
De VP is hiertoe bereid. Zie ook artikel 5 in het contract & algemene voorwaarden.
 

Hoe gaat de VP om met een concurrentie beding?
In het contract is geen concurrentiebeding opgenomen. De VP werkt met geheimhoudingsplicht, zie artikel 5 van het contract. Verder werkt de VP binnen elke discipline (lees: hotel, travel of event bedrijf) met maar 1 klant tegelijkertijd.

of terug naar